poniedziałek, 20 stycznia 2014

Romantycznie...


Oj, oj zapomniałam już o świętach, pora więc na blogu też coś zmienić.
Właściwie myślę już o wiośnie i w pracowni cos tam w tym temacie się dzieje,
jednak tymczasem wzięło mnie na bardzo romantyczne zawieszki 
(oczywiście technika papier mache).

Witam oczywiście wszystkich gości i obserwatorów,
a ponieważ do 100 już niedaleko szykuję malutkie candy,
o tym jednak w następnym poście. 







Pozdrawiam wszystkich serdecznie i cieplutko,
chociaż u mnie zimno, ślisko i ponuro.
Czekam na biały puch bo taką tylko zimę lubię...

15 komentarzy:

  1. No jak zawsze cuuudne! I nie wiem które ładniejsze serduszka czy ptaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadłam w zachwyt!!!!!i tak bede w tym zachwycie trwac .....az ogłosisz candy , a potem bede miala nadzieje ,ze do wygrania bedzie przynajmniej jedno takie CUDO jakie tu pokazalas;-)))))a potem jeszcze pozostaje mi miec nadzieje ,ze wygram;-)))no prosze jak niewiele potrzeba ;-))))pozdrawiam cieplutko i zapraszam na candy do mnie;-)))i jeszcze raz powtorze ,ze piekne rzeczy,,zmajstrowałaś''!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za piękne komentarze :)
    Maciejko, już biegnę na Twoje candy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda, cuda ,cuda... zawsze jak do Ciebie wchodzę to po prostu serce rośnie :)
    Czekam na candy... mieć coś od Ciebie... marzenie ... ale marzenia się spełniają :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zawieszki - delikatne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne ....ale mnie najbardziej urzekły serduszka - błękitne i fiolet
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwazam ze wszystkie kolory sa wspaniale dobrane, pasuja do siebie absolutnie, a serduszka w stadku prezentuja sie cudownie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyrobiona i ozdobiona masa. Wyglądają jak naturalne otoczaki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne prace - wszystkie !!!
    Podziwiam szczerze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. przecudne te zawieszki, ich kolory i tłoczenia! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne drobiazgi tworzysz pozdrawiam i zapraszam do mnie http://edipassioneblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawieszki są prześliczne!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...