piątek, 24 stycznia 2014

Candy



Witam wszystkich serdecznie...
jak wspominałam ostatnio przygotowałam malutkie candy.
Do wylosowania komplecik: serduszko, ptaszek i pudełeczko na drobiazgi.
Na serduszku i pudełeczku dekoracyjny motyw z inicjałem osoby 
która wylosuje zestaw.
Candy trwa do 10 lutego.
Będzie można także wybrać kolor kompletu z tych proponowanych na fotce 
poniżej.

 Dla chętnych zasady jak zwykle:
1. Komentarz pod postem
2. Zamieszczone zdjęcie (pierwsze lub drugie) na swoim blogu w widocznym miejscu
 z linkiem do tego postu
3. Zaobserwowanie mojego bloga 
4. Nieobowiązkowo, ale miło mi będzie jak polubisz https://www.facebook.com/greygalery








Bardzo dziękuję za odwiedziny, komentarze,
i pozdrawiam serdecznie wszystkich Gości :)

33 komentarze:

  1. Podobno pierwsi nigdy nie wygrywają... szkoda, bo baaardzo bym chciała :))) Ale ktoś musi być pierwszy :) A może? Ojej ale bym była szczęśliwa gdyby ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudności... Może mi się poszcz ęści? Trzymam kciuki za siebie )
    Banerek tutaj : http://wartsztacik.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Trójka przynosi szczęście :) Zapisuję się! blumenfabrik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już marzę, żeby to wygrać i sama za siebie trzymam kciuki. Ale perełki przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem jestem jestem!!!!!!!!!!!!!wiedziałam ,ze takie cudownosci bedą;-))))))))))))teraz tylko odrrrrrobina szczescia;-)))pozdrawiam cieplutko;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudności rozdajesz:)więc jak tu nie stanąć do kolejki:))))chętnych pewnie będzie ogrom,ale może w końcu i mnie się poszczęści:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz że uwielbiam rzeczy robione przez Ciebie. Musiałam zatem w kolejkę stanąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pojawia się serduszko, to ja na pewno melduję się w kolejce :) Robisz przepiękne rzeczy! Banerek u mnie: tildomania.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniały komplet. Zauroczył mnie totalnie. Staję do losowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem 100 obserwatorem :):):).
    Niestety nie mam konta na FB, czyli nie istnieję.
    Z wielką przyjemnością, a jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/, obserwuję Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpisuję się po praz pierwszy. Mam nadzieję że się uda. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowności! tworzysz bardzo piękne rzeczy!
    chętnie wezmę udział w Twojej zabawie i jednocześnie zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tutaj pierwszy raz .. i bardzo mi miło ,że trafiłam do Ciebie :-) Masz zdolne ręce :-))
    Chętnie wezmę udział w zabawie i spełnię wszystkie warunki ,ale niestety , bloger nie chce mi linkować na bocznym pasku .. mimo wszystko ,mam nadzieję ,że będę wzięta pod uwagę ,bo piękności proponujesz :-)) Dodaje Twój blog do obserwowanych , no i z chęcią miłą polubię stronę na FB :-))
    Zapraszam również do siebie na rozdawajkę .

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace tworzysz - gratuluję talentu! Staję do Candy jako anioluchyewuchy.blogspot.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Śliczny komplecik:) i do tego z literką mojego imienia. Ustawiam się więc w kolejeczkę.Pozdrawiam. Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero dziś odkryłam Twoje blogi. Pierwszy był Pomponada i muszę powiedzieć, że ech...jestem pod ogromnym wrażeniem. Z wielką przyjemnością będę do Ciebie zaglądać, bo tworzysz prawdziwe cuda ! Zapraszam też do mnie, choć u mnie jest tak... zwyczajnie. Ale może choć troszkę Ci się spodoba :)
    http://mojehokuspokus.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja i bez candy dodałam Cię do obserwowanych. Piękne rzeczy robisz, chętnie będę tu zaglądać:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wyjątkowe i piękne prezenty przygotowałaś , spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To i ja się zapiszę bo śliczna ta nagroda:)) obserwuję jako Izabela a konta na fb niestety nie mam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudne, może szczęście = choć raz = do mnie się usmiechnie? :-? violaoddarka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    Zestaw jest śliczny a jakie misterne wykonanie. Podziwiam i chętnie staję w kolejce licząc na łut szczęścia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym tego malutki candy nie nazwała, bo przygotowane przez Ciebie rzeczy są przepiękne i do malutkich nie należą :)
    z chęcią wygrałabym Twoje CANDY :):))
    z ogromną przyjemnością się zapisuję i z niecierpliwością czekam na wyniki :)

    Pozdrawiam Cie serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, hej! Trafiłam tu za sprawą pięknego candy. Nie dość, że cudownie błękitne to jeszcze z moją literką:) Całego bloga pochłonęłam i nadziwić się nie mogę jakie piękne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam serdecznie z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  24. Co prawda późno udało mi się tu dotrzeć, ale i tak mam cichutką nadzieję, że może szczęście się do mnie uśmiechnie i te pastelowe cukiereczki do mnie dotrą...
    Ładnie tu u Ciebie na blogu, bo zajrzałam sobie w kilka miejsc...
    Pozdrawiam ciepło
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  26. Staje w kolejce po te cuda i zapraszam tez na moją rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja cichutko staję w kolejce i gorąco pozdrawiam , a i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja rowniez sprobuje szczescia poniewaz prezenty cudne;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam ;)
    Zaczynam obserwację i z chęcią przyłączam się do zabawy. Piękne prezenty do wygrania ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wsiąkłam dzisiaj na Twoim fb, zapoznanie sie z pracami na Twoim blogu zostawiam na spokojne popołudnie.
    Teraz zapisuje sie na Twoją rozdawajkę, nie mogę pominąć szansy uzyskania następnego serduszka do mojej Przedpokojowej Galerii Otrzymanych Serc .

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście obserwuję...

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie cudeńka chciałoby się mieć!!! zapisję się z ogromną nadzieją:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...