sobota, 10 marca 2012

8 marca-kwiatki i czekoladki


Jedni uznają to święto inni nie, a mnie się ono podoba dopóty,
dopóki dostaję kwiatki i czekoladki.

I podoba mi się jak tego dnia od rana panowie ustawiają się w kolejki,
a potem  wystane w tych kolejkach tulipanki  tudzież inne różyczki 
 dumnie niosą swoim paniom.
Ale to już było, minęło. Pozostały jeszcze kwiatki i wspomnienie po czekoladkach.

Dzisiaj już 10 marzec, czas płynie nieubłaganie, chociaż myślę że może to jednak dobrze,
że tak szybko płynie, bo szybciej będzie kwiecień i Wielkanoc i maj...
O! la,la, ale się zapędziłam, rozmarzyłam...

Tymczasem utworzyłam nową stronę: ot takie drobne przeróbki-metamorfozy przedmiotów
których żal się pozbyć a które w nowej szacie mogą jeszcze przyozdobić
jakiś domowy zakątek. Zapraszam więc także na sąsiednią stronę metamorfozy.


Pięknie witam moje kochane Obserwatorki, dziękuję za wizyty
i komentarze i idę odwiedzać Wasze cudne strony.
Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. To ja idę szukać tej stronki:)) Miłej niedzieli, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Byłam, widziałam, metamorfoza bardzo trafiona:)) Komentuję tutaj, bo tam nie ma takiej opcji:)) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy powód do świetowania jest dobry.
    Widziałam biało wersje chwosta i zdecydownie "po" przypadł mi do gustu . Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj jest 11-ty:)Wieczór... lekkie rozleniwienie po całym dniu...i tak czytając rozmarzyłam się solidarnie o tych kwiatkach, kwietniu..:)) po prostu:)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...