poniedziałek, 26 marca 2012

Domki-romantycznie i wariacje z gałęziami


Prawie gotowe

Ot i mnie się zachciało domkowej twórczości. Trzy pierwsze powstały wcześniej, a kolejne skończyłam wczoraj. 
Trzy poszły już w dobre ręce , trzy zostały na półce. 
Trzy zrobiłam ze skrzynek na wino, trzy kolejne z cienkiej sklejki.
Takie tam trzy po trzy...

Mam też ostatnio ciągoty poznawcze na temat kolorów i ich wpływu na nasze
samopoczucie i w ogóle na nasze postrzeganie świata. 
To całkiem obszerna dziedzina a przy tym można fajnie podpinać tematy postów pod
 określony kolor. Dlatego po wcześniejszym niebieskim - dzisiaj BIAŁY. 

Gotowe!



http://cichawoda85.w.interia.pl/kolory.htm

Zachwyciła mnie ta plątanina białych gałęzi  na tle przydymionych szarości ściany.
 Chociaż wrażenie jeszcze zimowe, brrr

Pejzaż pod ścianą

Wianek skończony?  nie wiem...



Biały,błękitny, różowy


A tu już wiosennie, choć te same gałązki

Pion i poziom
Dziękuję za piękne komentarze i życzę Wam twórczego, ciepłego  tygodnia (także na działce).

9 komentarzy:

  1. biały :). Miałam dziś pomysł na post "biały w moim domu" ale został bang bang :D. Biały poczeka, cobyśmy się nie dublowały ;))

    Coś w tych kolorach jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za definicję mojej osobowości ukrytej pod bielą:))))
    Gałęzie niezwykłe, a domki przepiękne:)) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem po raz kolejny zachwycona Twoimi pracami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domki prześliczne,świetne masz pomysły!Absolutnie wszystko mi się podoba,jednak małe,pogięte okienka zachwyciły mnie na amen!

    OdpowiedzUsuń
  5. Domki są zachwycające:) Te krzywe okienko chwyciło mnie za serce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Domki cudowne, a okienka równie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz pomysły. Będę częstym gościem. Zapraszam do siebie.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dobrze, ze tu trafilam piekne rzeczy "krecisz", biale wianki przesliczne
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...